Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Räjäytät mun pään!

Kategori: Allmänt

Moi ! Läget? Med mig är allt bra ! Idag var jag då som sakt på match och ställningen blev 3-0 ti hicken! SCHHÖÖNT! japp, men vetni va, lite jag o lynn o dantte o erkki hadd kiva, vi misstolka allt o skratta typ hela tiin! o efter matchen for vi me dantte o erkki ti lidl! o där hålld vi på o dö oxå av skratt o fan jag har nu ont i mag musklerna, så att bättre sälskap for man söka efter! Ni borde ba veta hur awesome domhä  människorna e! japp! så thx fö en kiva kväll! puss! men nu ska jag packa. fö ska imon ti björneborg! PUSS! mer uppdatering sen nångång :P!
Lintsis armband :0<3
/EMPPU

Kommentarer


Kommentera inlägget här: