Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

LOVE!

Kategori: Allmänt

Har ni någon gång funderat på hur er drömkille kommer se ut och wem det är? Det är precis det jag funderar på! Minns du ennu hur du sa att du kommer aldrig komma öwer din första riktiga kärlek! Ja, jag minns när jag sa att jag aldrig kommer gå öwer honom! Men wet ni jag är öwer honom redan och nu är det en annan som gäller! Undrar egentligen om kärlek kan bli så som det är i filmer! Egentligen så tror jag det , men sen igen så tror jag inte det. Tänk att du kan hitta din sommar romans så som i filmerna! Gud wad lycklig man skulle wara! Att bara sitta wid stranden en sommarkwäll med sin pojkwän och tala om saker! Ja! Sånt skulle wara kul att ha! Det finns många som inte tror på "kärlek wid första ögonkast" Men sj tror jag på det! 
 
 
Det är detta som har snurrat i mitt huwud! Men iallafall , wad tycker ni själw om detta? Själw tror jag att jag kommer någon gång hitta den rätta, men ibland så känns det som inte det ! Men iallafall det war allt för mig för denne gång!  Kram på er !
perfekt kärlek! sånt jag oxå önskar !
 
 
.........

Kommentarer

  • sanna hyvärinen säger:

    Hej fina du!
    Jag har alltid velat bli designer och har nu designat två väskor & tagit inspiration i aztec mönster och space mönster i en tävling Nelly.se har anordnat. Jag skulle bli JÄTTE JÄTTE GLAD om du ville rösta på mina två bidrag, och du skulle göra min dag! Jag lägger självklart till dig på bloglovin om du har det! Puss och kram.

    http://designyourhandbag.nelly.com/?v=showbag&bag_id=2449

    http://designyourhandbag.nelly.com/?v=showbag&bag_id=2469

    (Jag mailade dit och dem sa om det krånglar så testa vara utloggad från Facebook från början när du går in på sidan för att rösta. Och sedan logga in (för att godkänna röstningen) med hjälp av facebook efter du tryckt på knappen rösta.)

    / WWW.SOCOSY.BLOGG.SE

    Svar: Ja, jag röstar gärna på dig! Puss och Kram! O nej ja har inte bloglovin! Pusss!
    Emilia Sjöberg

    2012-06-26 | 16:24:38
    Bloggadress: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: