Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Justin Bieber.

Kategori: Allmänt

Vet ni vad? Jag har blivit kär i JUSTIN BIEBER. Ja, ni läste rätt  JUSTIN BIEBER.
Hans ögon, hans röst, hans ansikte, hans leende, hans hår, JA HELA HAN.
Finns inget jag hatar med han! 
Jag skulle kunna dö för honom , så mycket betyder han för mig!
Jag kan göra allt bara för att jag skulle kunna få fara på hans konsert!
Jag vet att någon av er där ute kommer nu komma hit och dissa.
Men vet ni, ni ska inte döma någon, när ni inte vet hurdan någon är.
Och ni skall veta han har också känslor, så som vi alla andra också har!
Om ni dissar han, dissar ni mig.
Om han mår dåligt mår jag.
Vet ni jag tipsar er att ni alla ska se på Never say never. 
En film, ni kommer verkligen ändra er åskit om Justin! Ni blir verkligen beroende av honom!
Klarar mig aldrig utan att gråta !
Han är en 18 årig kille som fick sin dröm i uppfylelse.
Han blev känd genom en youtube video.
Han sa att han skulle uppträda i Madison Square Garden efter ett år. 
Det tog 1 år och 3 dagar, sen uppträde han på en arena där många kända personer har uppträt.
Som t.ex Michael Jackson och många fler.
Det var någon som sa att JUSTIN inte skulle sälja slut Madison Square Garden. 
Men det gjorde han.
Han sjöng t.ex med bryttet ben och i ett tillfälle med halsbräning.
Någon dag före han skulle uppträda hade han någon infektion i stämbanden!
JUSTIN FAVORIT FÄRG ÄR LILA!

Önskar jag skulle vara dendär tjejen.

Sant, Justin lever just nu i sin dröm.

Snyggare får man söka efter.

he's have swag ;-)

nam ;-)

naws, and we love you ♥

sötaste gulle♥ detta inlägg handlade om min sötaste ! O nu vill jag att ni ska veta att jag älskar JUSTIN BIEBER



Kommentarer


Kommentera inlägget här: