Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

JAG ACCPECTERAR INTE DIG!

Kategori: Allmänt

Hejsan alla! Uppdateringen har sugit med ett stort S. japp! Men har inte mått så bra! Men i varjefall nu har jag det fint! Föresten imorgon är det skolavslutningen! Och jag kommer vara sjukt taggad, fast enligt detta väder så ser det inte ut som det skulle vara sommar! Fast kanske ni alla här vet att jag slutar sexan i år, och  börjar en ny skola! Jaa Så kommer nog sakna lite centtis! japp!fast nu kommer dag4!
Dag 4: Dagens outfit

Dag 5: Bakgrund på mobilen

Dag 6: En kram bild på dig och någon annan

Dag 7: Några favorit citat

Dag 8: En bild du tycker visar kärlek

Dag 9: En bild på dig och någon vuxen person

Dag 10: Din mobiltelefon

Dag 11: Något du önskar dig

Dag 12: Din nuvarande profilbild på facebook

PUSS VI HÖRS HANIN! KRÄÄM<3333 :D

 

/EMPPU


Kommentarer


Kommentera inlägget här: