Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

It is sometimes difficult to find the right.

Kategori: Allmänt

Moi!Läget? Med mig är allt fint! Sorry att jag inte har bloggat ordentligt! Men har inte haft någon blogglust! Men på söndagen gjorde jag inget alls, bara var hemma o så var jag en snabb sväng till marknaden med mamma (kmr bilder senare idag vad jag köpte). Och igår på måndagen, så var jag med Ale U och Lynn, o vi hadd kiva! Sen så idag så vaknade jag kring halv 11. Så hade sovit ut! För får igår o sova halv 12! schööönt att sova 11 h! Idag ska jag då me lynn o si på fotbollsmatch! chill! nåja, men vi syns senare! puss!<3
SUNSUNSUN ! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: