Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

fuck you bitch!

Kategori: Allmänt

Hejsan! Läget?Jag är smått fitti osw. mer om det längre ner! Wa ha ni gjort idag då? själw har ja int gjort så mkt, bara städat hela huset o sådär. Men imorgon måst jag wakna mellan halw 7-7. för ska ti karis med 9:ans tåg så måst hinna gå i duschen o så före! MEN NU TILL SAKEN WRF JAG ÄR FITTIG. ju för att idenhär stan kaan maan int wittu lita på nån. alla är typ såhä: trust me, ja sejjer  int åt nån! O sen får man ju endå weta aatt hela wärlden wet om det, så e det så kiwa det sen nej? SÅ TÄNK FÖRE DU BERÄTTAR WIDARE. TACK! men iaf måst nu gå o lägga mej kmr nog ba sowa 7 timmar in natt, what ewer, sower sen bättre nästa natt! Men ni ska sowa gott så mer bloggnig sen imorgon! kanske dyker upp ett inlägg imorn bitti, beror på hur ja hinner! men puss&kram<3
 true story! +++ justin e den enda jaaag litar på! Love yah, my hottie!<3
 
----

Kommentarer


Kommentera inlägget här: