Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

FÅR INGEN SÖMN!

Kategori: Allmänt

heej gullen! Ska snart gå och sowa, men ska ba blogga, elr man kan ju iaf si om man for sömn, för om man har härliga grannar som dunkkar musik såatt det hörs hit enda så då är det ju lite swårt att sowa! japp, men iaf imon bitti måst jag genast nä jaag waknar stiga upp o städa i rummet för att sis o sis's dotter kmr o mina kusiner o min gudmor o gudfar kmr, fö wi ska fira pappa imon fö pappa e på jobb på tisdagen då han fyller ! jap, men nu o sowa så jag orkar ngt imon, puss o kraaaaaam på er hanin! love yah!<3

sötaste kusin som gör läxorna, telefon kvalite !<3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: