Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

DRICK DEN!

Kategori: Allmänt

Tjuhej! Läget? Med mig är allt bra! Ligger just nnu i min stora sköna säng! Ska snart bädda den, fast shit viken lust jag mittiallt fick o städda mitt rum så kanske ska städda det snabbt! :D hihih, for ta o städda det bättre! japp! Men ni vad har ni gjort idag då? Själv har jag tillbringat dagen med finisen Linnea!♥ Vi snackade lite tjejsnack och såg på new years eve! EN FILM JAG STORT REKOMENDERAR! shit, det va dock längeee sen jag va me denna fina tjejen!:D hahhahaha, fast vetni jag ska dock tacka DANTTE ! av att han hadd på sin spotify lista madcon-glow! hadd helt glömt bort den, tackvare han kom massor med minnen upp, från den låten! SÅ TACK DANTTE :D! haha! fast nu ska jag fara slänger om en stund in avslutningens outfit! puss, imorgon for ni oxå se mitt betyg, eftersom måst fota det o min kamera e utan akku :S! nåja men kraam syns snart!
bild från måndagen.com!
/Emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: