Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

bara du gör så att min dag ler!

Kategori: Allmänt

Tjohej! hur är det? Med mig är det bra! Just nu sitter jag här i hotelrumme o ba chillar! :-D  Joo idag har man då åkat i 4 timmar ungefär bil först for vi till karis sen så körd vi o stanna vi salo på vessan o sen fortsatt vi vidare o då stanna vi nånstans på vessan o kaffe , osen så stanna i följande gång i ABC här i björneborg o åt mat, nami, sen for vi till gravgården o sen till prisma, o sen kom vi till hotele! o sen så checka vi in oss osen tog vi våra tavaran, sen for vi o simma i bassängen o sen så kom vi upp o så for vi till kaffen o drack kaffe! ju o spela kort, men sen orka jag int sitta där o hänga så kom jag till hotelrumme o satt här ba o chatta me finisar! japp! men nu ska jag fa en snabb sväng ut me mamma o sen far jag väll o sova ganska snart! men ni ska ha det bäst! mer uppdatering imon! puss kraam heeej!<3
plagen's rutchikana! minnen<3

/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: