Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

oo nu jäwlar e det fredag igen !

Kategori: Allmänt

Heeej! läget+ Med mig är allt bra1 Bloggningen har stått stillat, men iaf så lewer jag ! wa ha ni gjort då? Själw har jag gjort massor under 5 dagar! Är ennu här 1 wecka ! sådetså1 på onsdag kom ja ju, o då wa de fotbolls match bk46-eif , o bk wann 1-0! o på torsda gjord wi int så mkt, wa på glass, o kwälls torg o sen på kwällen wa wi o simma! sköönt wattne e typ 20-22 här så! o sen så fredag wa jag o simon in ti stan åt en softis o sen nä kerstin kom hem for ja o kerstin o simma o sen så fick wi gäster o så, o wi 2 får wi o sowa! Lördag: händ int så mkt wa o simma 1 timme på moronen, på kwällen wa det eif-lopa match eif wann 17-0. oså sen nä wi kom hem får wi o simma, sönda händ int så mkt wa o simma o ti stan , och sen före ja o simon får o sowa så tala wi o så, o idaag ha wi wari o simma, o sen så ska wi eennu idag ti simons o jonas faffa på kalas! :))))) juu, men ska säkert dra ut nu! juu, ni ska ha det bra! HEEJJDÅÅÅÅ<3
SEPPÄLÄS WESSA ! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: