Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

LEWER LIWET SOM BÄST

Kategori: Allmänt

TJAA! bloggningen har sugit, men nete har sugit !  jUPPPPPP! men på måndaagen så wa de kalas, o wi hadd pelle me mackan, leppä,jontti,simon o jag! Wi kom hem wi 11, o så fick wi för oss att wi halw 12 faa o simma ! skööant sköönt ! tisdag gjord wi inge spc, int på onsdag helr, men igår wa wi eft simons tränning ti tenaala o träffa såna ja int sitt på 1-3, år ! fast, där fandes ju 1 snygg o allt ;---))) warnar han wa skit snygg! Nåja, men ska dra nu, puss !<3
arkiwbild---
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    no offence, men det är jättestörande när du skriver med w istället för v. Och det ser bara fel och fullt ut....

    Svar: om det stör dej då så orka läsa min blogg då? tror du ja kan göra ngt åt det att min wanliga w knapp int funkar ? om du tkr det e jättestörande så skit i det då..... O om du sku wa så snäll o skriwa ditt riktiga namn sku det ju wa bra ! orkar int med såna som skriwer anonymt, det e så jäwla fegt, btw.
    Emilia Sjöberg

    2012-07-16 | 12:31:51

Kommentera inlägget här: