Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

dream

Kategori: Allmänt

Jag wet att alla har drömmar, och wissa drömmar är stora o wissaa små! Men jag har i alla fall en dröm , den är både stor och liten det beror ju på hur man tar den!
 
Jag har bestämt att jag ska göra denhä drömmen i uppfylelse ! 
 
Denna dröm kommer inte hända detta år, men nästa !
 
Wet inte om det kommer bli så men jag önskar !
 
Detta som drömmen handlar om , så ibland kan jag bara falla, för att jag will det så mkt!
 
OCH JAG WET HUR MKT JAAG TJATAR PÅ MAMMA, KOMMER MIN DRÖM ALDRIG KOMMA I UPPFYLELSE!
 
NU TÄNKER JAG INTE AWSLÖJA MER OM DETTA, DEN HANDLAR OM JUSTIN!
RYAN&JUSTIN!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: