Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Loveu.♥

Kategori: Allmänt

Hej alla!♥
Hur har er morgon startat? ♥
Min har startat fint (;:;;;♥
JUju,
börja som vanligt min dag med att lyssna på one direction och JB!♥
hihihi.
Men jå ?♥
Förresten har ni sovit gott?
Ja det har jag åtminstoneee ! ♥ Men int har jag nå annat typ att ja ska snart till skolan o då får jag se ♥ !
O ddet ha jag nu vänta på så han sist fö 18 timmar om jag räkna rätt ! :S♥
JU. Men nu en bild ! ♥

Sexit värre båda BILDERNA ! ♥ det kommer ennu 1 ♥

(; ♥
Men det va allt från mig ! ♥
Bloggar efter skolan har en lång dag 9- 14.45 :S
Nåja men vi syns mera efter skolan !♥ moindå!♥


//emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: