Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

who's in your head?

Kategori: Allmänt

10 FAKTA OM DIG
-Är du kär just nu? - mjo♥
-Är du nöjd med dig själv? - jaa. eller kanske det finns någon sak jag vill ändra
-Tycker du mer om ditt för- eller efternamn? - Båda lika bra.
-Horoskop - stämmer det in på dig? - Lejon, ja ibland t.ex i förra julia / frida så stämmde det faktiskt ! *HAPPY*
-Vilken är längre, ditt pekfinger eller ringfinger? - Båda är typ lika långa:P
-Vilka färgs yllesockor äger du? - oj randiga , blågråa turkos och mörk rosa ;D
-Har du just nu långa eller korta naglar? - Inte för långa och inte för korta så har passliga;D
-Är ditt hår slitet? -  nej.
-Vilken färg har din hårborste? - varierar från blå till pink och pink till röd :D
-Tandborste - pink och vit

9 OM DU FICK..
-Om du skulle få välja din ögonfärg, vilken skulle du välja? - oj älskar mina blå/gråa ögon. Men typ brun , men det skulle inte passa på mej. Men älskar blå och till pojkarna ska deet vara någ brun/gröna ♥
-Vara ett djur för en dag, vilket skulle det vara? - Vill ju inte spc vara ett djur.. Men om jag måste välja så någ då apa, för att det skulle vara t0fft att vara en apa o äta banan !
-Vara kändis för en dag, vem skulle du vara? - vill vara mej sj. Men haha nejdå. Vetju int.
-Välja ditt förnamn, vilket skulle det vara? - haha, enkelt när jag var mindre och lekte med dockor så skulle alltid min docka heta amanda. Så kanske amanda elr daniela :)
-Vem du ville, vem skulle det vara? - asså vad? Fattar inte mennigen i fråga, men asså menar dom typ att vem jag vill ha.. Ja men det blir isf enkelt! TEDDIE!♥
-10 000 kronor, vad skulle du köpa? - kläder! Åka på många resor  !!
-Tillbaka någon du har förlorat, vem/vad skulle det vara? - öhh,, ha int förlora någon,, men typ kanske min gammal mommo , hon dog väll några år före jag föddes. skulle ha vart kul att träffa henne.
- Veta att du bara lever en vecka till, vad skulle du göra? - träffa alla kompisar, njuta av tiden jag ennu lever, träffa släkten ha kram kallas med kompisar och släkten osv.. typ njuta av den stunden jag ennu finns kvar på jorden.


8 ÅSKITER, FÖR ELLER EMOT
-Abort? -  alla gör väll hur dom tkr, så jag e både för och emot i detta fall.
-Giftermål? - asså alla gör va dom tkr
-Djurprov? - EMOT!
-Äkta djurskinn som kläder? - emot   elr ja emot!
-Att barn tvingas jobba? - emot!
-Veganer/vegetarianer? - alla gör väll som dom tktr.
-Religoner? - alla tror vadom tror
-Skolmat? - FÖR! fö att man ska tänka på människorna som inte får nån mat, även fast skolmaten inte är den bästa.


7 TROR DU PÅ..
-Gud? - nee
-Dig själv? - aa tillräckligt åtminstone.
-Övernaturligt? - va e det?
-UFOs/aliens? - hhah nej d:
-Spöken? - ne
-Horoskop? - ibland stämmer det ju o ibland int såjo
-Kärlek - jo .


6 FAVORIT..
-Bröd? - ojoj, vet inte :D
-Glassmak? - choklad!
-Godis? - choklad!!!!!
Julmat? - potatis och kållåda!
-Dryck? - coca cola och mountain dew
-Fest? - vetit



5 VÄRSTA
-Mat? - fläsk sås.! allt annat funkar men int fläsk sås!
-Färg? - finns ingen värsta ! :)
-Känsla? - att bli mobbad.. o sviken
-Ord? - kommer int på men typ fittans huorunge osv..
-Glassmak? - finns typ ingen! :'D

4 FRÅGOR OM DINA VANOR
-Biter du på dina naglar? - nejp elr ibland!
-Vilken sida på knäckebrödet sätter du smöret på? - håliga! ;D
-Hur många dynor sover du med? - 2-3.
-Hur länge sover du om nätterna? -  veckorna typ 7-8. Veckoslute 8-12? :D♥


3 DITT VAL
-Alkoholfritt eller alkoholhaltigt? - fritt
-Film eller bok? - film.
-Dator eller mobil? - båda men om man måst välja mobil någ.

2 KAN DU
-Spagat? - ne
-Röra på dina örön? - nej?! elr maybe


1 SISTA FRÅGAN
Hur känns det nu? - bra..



//emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: