Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

what dosen't kill you, make you stronger.♥

Kategori: Allmänt

Heej sötisar!(;. Hur har ni idag då? Jag har det bara bra. Älskar faktiskt dethä sportlovet. (; Nåja men nu tänkt jag berätta om går och idag dagen . =D

Tisdag- Jaa det var ju fastlagstisdag så. Vi får till mina kusiner's fammo o fafa där oxå Leppä och Malin va :D. Vi åt ärtsoppa där. O sen så tala vi o skratta en massa. Ha int skratta så mkt som idag o igår! Sen efter det åt vi fastlagsbulla. O sen så får vi till nå museum. O sen kom vi tibaka hit. O sen kom väll Leppä o Malin hit. O sen så får vi kanske o sova vi halv 12.


Onsdag (idag)- Efter morgonmål får vi till Hangö. Till fammo. O sen så får vi till mitt o till sportia. O sen så åka vi hem. Hemma så spela vi ishockey på wii. O så kom Leppä. O sen så åt vi. Och efter det så spela jag lite ishockey matcher med Leppä. HAHA, gissa vem som vann ? HAHA jaag. (;. O sen får vi ut. O efter en timme kom vi in igen. O så spela vi igen. Vi e fan riktiga spel nördar alla vi . Right? haha. Men nu så ser vi på salkkarit.! Men imorgon kommer jag inte blogga efter som vi ska till Åbo. Till caribia. O sen till skanssi.

Men nu ska jag fara så vi syns nån dag igen. Pusspuss kraam! Heejdåå!♥

.


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: