Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

We do it again.

Kategori: Allmänt

Hej alla söta! Hur har ni det? Jag har det fint här i snöiga ekenäs (;. Haha. Nåja men bloggade inte igår eftersom jaa, det får ni snart veta.. Nåja. Men nu tänkt jag berätta lite om veckoslute och dagen i dag (;.

Lördag
- vakna, o så kom typ leppä o malin hit, O sen så på kvällen blev det ifk-jyp och ifk vann 3-2 och sen så får vi till mina kusiners grannar och såg på melodifestivalen. Och sen va det hem. Och så titta vi en stund på film.

Söndag- Var inget spc dag. Vakna o sen så kom Raitis, Leppä och Malin hit. Jag, min gudmor o Malin stack int till stan.O sen så åt vi o så. O sen så va det bingo. Efter det va vi ute en stund i snökojan. Sen kom vi in o såg på film och åt popcorn.

Måndag (idag)- Vakna såg på film och efter det så åt vi moronmål o sen får vi ut. Va ute o sen får vi ut o gå. Efter det så kom vi tbx o så va vi ute o gjord någo. Sen kom vi in o åt. Sen så tala jag med min gudmor o Malin. O sen får jag ut. Och ute så hadde vi snöbolls krig, jag, leppä , jonas, simon, kalle och julian. Hahha, sluta ju me fight.:D Sen så får jag jonas simon o leppä in o åt popcorn o titta på film o så bråka jag ju me leppä o jonas lite ;P. O sen åt vi fastlasbulla då. O sen får vi ut igen. Och då så bårka jag en massa med Leppä (; Kasta fullt med snö i hans face osv. ahah sen kom vi in o så får vi i duchen o nu ser vi på film, vi ser på home alone 2. så tror jag ska fara o se nu. Så ha det bäst vi syyns kanske imorgon. Puss puss till näst!.



/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: