Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Waiting for you.

Kategori: Allmänt

Hejhej! Hur är det? Jag mår såhhääääär okej :P. hhaha va ha ni gjort idag? Själv har jag chilla varri me Linne ti bibbos o tala osv! :P♥ HAH sen komjag hem o så på tv. o sen hoppa jag i en varm dusch! NAAM!♥ Ju. O nu har jag ba chattat med Sandra ♥ Linnea ♥ O marco :D. Hihi, väntar typ till torsdagen :P Då ska jag va me Sandra :D♥ jeje!♥ nÅja. Men nu en frågejuttu om Teddie♥



Är han Finsk? nep , men han kan finska :P
Är han i din ålder?jajaj , ba att jag e 1 månad äldre MUHHAHHA :P
Är han lång eller kort?hhha kooort :O nå vi e typ lika långa ja e lite längre :P
Är han omogen eller mogen?mogen väll? :D
Är han snygg, fin eller vacker?kaikki :P
Är han snäll? mjo!:D
Är han lätt att prata med om allting? nae elr beror på vad :P
Är han lätt att skratta med? jO! :D
Är han mobbad? ne.:P♥ elr ba av mej som sejjer att han har dålig stil :oo
Är han blyg? jo:P
Har han någongång gjort dig ledsen?mjo
Har han någongång gjort dig glad? JOO!
Om du är ledsen, kan du prata med honom då?nae elr beror ju på! ♥
Brukar du skrika och ofta vara arg på honom? N.ä.!.♥
Tycker han att du är jobbig ibland?kanske ibland !:E♥
Tycker han att du är rolig och snäll? jo♥
Har ni kollat på film ihop? Jo!
Brukar du tänka på honom? 24/7♥
Brukar du sakna honom? 24/7♥
Brukar du fälla tårar för honom? jo.
Om du fick välja vad han skulle säga till dig, vad skulle det vara?nå vet itn.typ älskar dej !:)♥ skulle göra mej jätte glad!♥

TRUE TRUE!
Men bloggar mer imoron! puss o kram sov gött sötisar! :P♥


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: