Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

svar på listan ((((((((((::

Kategori: Allmänt

Något som gjorde dig glad idag?
itvetjjja :DDD

Humör just nu?

Jätte bra!:D♥

Va gjorde du klockan åtta på morgonen?
sovd :P

Va gjorde du för femton minuter sedan?

Musa :D


Vad ser du om du tittar till höger?

min telefon :D

Vad gör dig glad just nu?
Teddie♥ o mina vänner :D♥

Hur vädret är hos dig just nu?
vitt

Vad var det senaste du åt?
inget :D

Vilken mål på dagen tycker du bäst om?
mellanmål elr maten :P

Bästa glassmaken?
Öm.. Dethä blir lätt nougat choko o vanilj! ♥

Drömmer du mardrömmar?
nee
Hur många kudda sover du med?
2-3 :D

Snarkar du?
nej

Favoritkläder?
ett par leggingsar toppi och en kofta ♥

Favoritgodis?
vetit

Höger-eller vänsterhänt?
hhööögeerr

Stjärntecken?
Lejon

Vad längtar du efter mest just nu?
till måndagen då jag får se Teddie♥



mm..
Jo men bloggar lite ssenare! d:♥


/EMPPU

Kommentarer


Kommentera inlägget här: