Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Roses are red, violets are blue, sugar is sweet, and so are you.♥

Kategori: Allmänt

Heej heej alla söta! Hur har ni det ? Jag har det bra. Ska börja med att säga ursäkta att jag int bloggade igår, men somsakt det är sportlov och jag är hos mina kusiner o då hinner jag typ int alls blogga. Nåja men skoldagen igår var ingen normal dag 2 timmar ute o byggde snöskulpturer sen in i det varma o äta tortillas o sen ut igen i 2 timmar o skrinna eller skida jag vald skrinna. Sen vid halv 1 gick vi tillbaks till skolan och drack varm saft. O sen så gick visa från vår klass in till klassen o dom några var  Bontte, Isse, Jonna, Tommy, Edson, Teddie och jag. I klassen tala vi. O sen så fick vi sluta 1. Och när jag kom hem så får jag med pappa till sportia och köpa nya utebyxor. O sen packa jag och kom till mina kusiner, här gjord vi inget. Vi typ får till stan , bada bastu och åt tortilla och så på the voice of finland. Och sen titta jag o minsta kusin på film. Idag så kommer jag inte hinna blogga eftersom lite före 3 så blir det start mot stadi(helsingfors) och se på ifk-jyp. Kanske bloggar på kvällen. Men det va typ va vi gjord igår och va vi ska göra idag. Och just nu så sitter jag och mina kusiner o ser på home alone.

2 bästa av ifk!
men nu ska jag fara o si på home alone o äta, pusspuss hörs nångång!♥


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: