Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Ps. i love you.

Kategori: Allmänt

Hejsan mina sötnosar! Hur mår ni idag då? Jag mår fint förutom att jag är superduper trött för att jag somnade nångång kanske halv 1 igår.. Men i varjefall. Skoldagen var bra. haha, träffade kompisarna hade chill timmar osv. Men i varjefall, idag skulle jag ha vart med linnea men hon kunde inte. Eftersom hon skulle laga läxor och så.♥ nåja men det for väll bli någon annan gång då!♥ Så idag har jag gjort inget. Tänkte nu laga en kopp choklad och om en liten tid gå i duchen. Men före det så ska jag vänta på att Linnea kommer in på facebook. För att ska berätta juttun åt henne!♥ Nåja men nu så ska jag laga en kopp choklad o sen hoppa i duchen o sen bara chilla vid tvn!♥(;. Nåja men jag bloggar senare puss puss!

.. hoppas vi!


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: