Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Några snabb ord till dej

Kategori: Allmänt

Ska för det första börja med att tacka dej för allt som du har gjort åt mig.
Allt fint jag har fått gå i genom med dej.
Allt har varit fint. Tills den dagen då stormen kom,
då stormen får i väg med både dej och mej,
den dagen då jag fick krama dej,
den dagen jag alltid kommer minnas.
Det var ett bra minne åt mej,
du skulle ba veta hur mycke det betyd för mej,
det betyd mer än hela världen.
TACK FÖR ATT DU FINNS!
tack för att jag just träffa dej♥
Det finaste på denna jord!
ska sluta med att seja att :
JAG ÄLSKAR DEJ TEDDIE STRANDBERG!♥





/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: