Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

mina 5 bästa vänner jag mest umgås med!

Kategori: Allmänt

Linnea-En otroligt söt tjej som jag älskar! Hon är väldig söt snäll rolig osv. Man har alltid kul med henne! :D♥ Hon är den först jag vänder mej till då något är fel! ♥ ÄLSKAR DEJ GUMMAN!♥


Ida- är oxå en söt tjej! ssom jag oxå älskar! Hon är gullig snäll rolig och alltid kul att umgås med!!:D♥ Hon är oxå en av dom första som jag berätta om det är något som går fel! ♥ ÄLSKAR DEJ GULLUNGE!♥



Ronja- hon är en liten tjej som är väldigt rolig! en som är söt och en som jag älskar! Hon är oxå en av dom som jag berätta om något är fel!♥ ÄLSKAR DEJ SÖTNOS!♥

Tommy- han är en otroligt rolig kille! Han är värld mycke! Han är en som är både snäll och rolig, en man kan tala med osv.! han är en som fattar osv. Han är en man kan llita på! (:!


Teddie- han är en otroligt söt kille!♥ en som är rolig o snäll har humor o en jag älskar JÄTTE MKT!♥ Han har bra musiksmak. osv.! OCH han är en jag har minnen med , en som jag har dansat med och en som e ba bäst ! ÄLSKAR DEJ!♥


Uppe från vänster har vi Stena, Viktor, Matilda(som nu är svarthårig), Edson, Isabella, Oskar, Rasmus
Andra raden från vänster har vi Miranda, Johanna, Oscar, Jag, Jonathan , Senja
Längst ner från vänster har vi Anton, Teddie, Felicia , Isabel, Emilia, Ronja och Tommy + petra som e ny!

Har ju alltid sakt att vår klass e bäst så här fick ni nu hur vår klass ser ut! :D♥ Men nu så ska jag dra. Bloggar mer imorgon när vi endå börjar 10. Men sov gott så ses vi imorgon! :D♥


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: