Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

melodifestivalen!

Kategori: Allmänt

hejhej!♥  HUr har er dag vart då? Min har varit bra ! :D♥ Börja med att jag cykla vid halv 2 till linnea. Och vi var där hos henne kanske till 4 sen börja vi cykla mot stan. Vi får o äta till uno. Vi åt rullakebab och cokis! ♥ Sen så cykla vi till r-kiosken o därifrån ti mitt. Hos mitt så satt vi nu ba o tala o data som vanligt o linnea måsta fara vid halv 8.♥ oo sen vid 9 så åt jag tortilla tsm med mamma o pappa♥ o sen titta jag o mamma på melodifestivalen. Mys! Just nu sitter jag här o hör på musa o har lite stägring så måst villa för vill till skolan på måndan ! :D♥

♥, jo men tror jag int mer bloggar idag! :D ♥ Vå får höras mer imorgon! puss gonatt! sov gott! ;D♥


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: