Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Lyckliga tjejen här!♥

Kategori: Allmänt

Godmorgon elr godmorgon va man nu ska kalla dethä till ♥ Nåja men hur har er morgon startat? Min har startar super bra. ♥ Meeen joo vakna kvart före 11. Och gissa vilken låt jag genast börja o höra på när jag satt på datan?? Joo bed of roses♥ Min favvo tryckarlåt♥ jaa. Men jag ska åtminstone fixa mig och ringa klockan 1 åt linnea♥ Vi ska kanske fara nånstans å äta! ♥ Hihi. men vet ni va jag saknar Teddie och disco♥ jouu. Men vårt disco va någ bäst vill tbx♥ o ba hålla om teddie♥ nåja men just nu så chattar jag o så ska jag fixa mig osv.:D

♥ min favvo kohta i låten♥ oh! Mne i varjefall kommer blogga lite senare fö att jag måst nu fa o laga mig ! Men vi syns senare ! Hejdå♥


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: