Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Lay you down on a bed of roses.♥

Kategori: Allmänt

Hejsaan sötisar!♥ Hur har ni det idag då? Själv har jag det fint förutom att jag har en jävla hård hosta. Så man tror ju att jag ska hosta ut lungorna.. Nåmen i varjefall min dag har varit bra. Tänkt berätta om min dag börja 9.00-14.00
Finska, Matematik, Lunch, BiGe, Musik och Religion. Min skoldag har varit riktit fiin. Träffar mina fiinisar igen. T.ex Bontte, Jonna, Linne, Ida , fello och sen den SÖTASTE TEDDIE ennu till. Så har vart en finfin dag. Sen så cykla jag hem efter skolan. Och åt. Sen vid halv fyra så ringd jag till Linnea o cykla iväg mot henne. Hos henne tala vi data osv. O så kom jag hem vid 7. Hemma så kom jag på datorn osv .. O nu just bloggar jag.. Idag så har jag fått veta 2 goda nyheter det första sejjer jag inte men det andra kan jag någ. På onsdag komme jag få veta ett svar jag ha vänta på. Tror jag kommer kanske bli både förvånad och fundersam. Men tror inte endå. För jag tror jag vet svaret.. :S♥ Nåja men vi får ju hoppas på det bästa. :)

för saant. ;D♥
Nåja men min vecka har åtminstone börja bra. Fått träffa underbara teddie♥ O många andra. Menhoppas min vecka blir bra. Med fullt av äventyr. Nåja men nu ska jag seja godnatt åt er. O så tycker jag att ni ska sova gott. sov gott så hörs vi mer imorgon!♥


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: