Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Just say my name right.

Kategori: Allmänt

Heej, hur har ni deet idag? Själv har jag det bra. Just nu så ser jag på film ft Jonas = D och så ser jag på olika bilder på weheartit.com ju.


Torsdag- Va till Caribia. O sen får vi till skanssi o åt på golden rax. Sen kom vi hem o så kom genast leppä hit nä vi kom hem. Han va här kanske ti 9. O då åt vi oxå kött piråg. nam.

Fredag- Gjorde inget spc. På dagen va leppä snabbt hit. O sen får han. O sen så kom leppä kanske vi 5 tiden hit så spela jag o Leppä wii, spel nördar, right? ;D o sen så får jag, min gudmor gudfar o kusinerna i bastun. O då hadd leppä fari. Sen åt vi hemlagad pizza. O sen så titta vi på the voice of finland o salkkarit. O sen så titta vi på aivan villit. O sen så får vi o sova..


Idag- ha int gjort någo. Ba vari ti stan oså. Senare blir det nåååg futsal, jeejee. = )

Men imorgon kommer jag blogga som vanligt. Men vi syns imorgon. Puspus♥

..



/emppu

Kommentarer

  • linneeeeeeee säger:

    hey de skrivs jag for* och nog* :)

    ta int illa upp föatt ja sa

    2012-02-26 | 16:58:09

Kommentera inlägget här: