Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Jag kunde dö för dig, nu är du är död för mig.

Kategori: Allmänt

Godmorgon alla finisar !♥ Hur har er morgon startat? Min har startat riktigt fint. För det första fö att min tandläkare ringd och sa att jag inte har tandläkare idag eftersom tand skötaren är sjuk! Jee. För det andra det e fredag och det betyder att det e disco idag woupp!♥ Och det sista 9 timmar med ♥. Jeee. Men i varjefall. IDAG mår jag riktigt fint. Tror jag får blogga mkt nu på morgonen efter som jag inte hinner på kvällen för det blir disco. Vår klass saka redan ditt halv 5. Fö att göra allt i ordning o sen får dom andra komma 18.00-21.30. MEn vi blir väl där till 22.00 för att sädda undan. Men joo, Nu tänkt jag att en bild kommer :D.

hahh aa. MEn ska klä på mig o int lata här under täcket. Håll utskik efter domdär bilderna från igår för dom kan dyka upp när som helst :P♥ Men cya soon!


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: