Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

It is true when u say that u love me? And is it true that i am the one?

Kategori: Allmänt

Hejsan alla sockersöta!♥ Vad gör ni såhär i kväll?♥ Jag ligger i mammas o pappas säng och ser på melodifestivalen. Hihih. Min kväll har vart bra. Chattat med linnea varit o handla vari till farbror. Sett Teddie♥ osv. Haft webb med mina kusiner + malin :D♥ Osv. Så min kväll har vart väldigt bra♥. Ajjah. Fast det bara e 3 bidraget i melodifestivalen tkr jag Ulrik e best " en jätte gullig pojk!♥ Aja!♥

Nåja men nu ska jag fortsätta att drömma och se på melodifestivalen och äta chips!♥ Vi syns säkert ennu senare!♥ pusspuss!♥


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: