Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

It is not easy to smile when you're not here..

Kategori: Allmänt

HEEEJ ALLA SÖTA! Hur har er dag vart? Min dag har varit fiin!♥ Börja me skola från 10-14.00. Efter det cykla jag hem. Och så kom fina Linnea och Ida till mitt. Hos mitt så åt jag! Och sen så får vi till stan. Och efter det får vi tillbaka till mitt. Hos mitt chilla vi. Såg på videon osv. Och vid 7 så får dom. Sen när dom får så titta jag på tv och åt godis o lyssnade på musik. Och så. Min dag har vart helt okej faktiskt. Jaa det jag glömde var att jag oxå hade webb med mina gulliga kusiner idag! ;D♥ Haha. osv. Men joo tur så får jag se dem snart wuupp ba 1 vecka kvar. I can't wait! ;D♥ Och då får jag ttyp med se min finaste Janina ;D♥ Haha! Har typ inte hängt med henne på 1 år! ajja. Men hon är åtminstone en väldigt söt tjej! ;D haha. meen jo!

 


bjuder på denna låt fara för att det är 1 vecka sen jag dansa med den finaste♥ Och minns ennu stunden som igår!♥ Älskar dig Teddie Strandberg

Men jo. både oxå tänja eftersom mina fötter e helt mos sen vi hadd en lek i skolan! :D♥ Nåja , men tror jag inte bloggar mer idag. Men nå kan det ju allti hända att jag KANSKE slänger in 1 inlägg senare. Men ba kanske, hihi, men imorgon ska jag åtminstone vara med Linnea och Ida. + Så både jag oxå på moronen fara till butiken och köpa ett puder. Nåja. Men nu ska jag dra. Vi hörs då kanske senare. Men om inte så sov gott!♥


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: