Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

In your head!

Kategori: Allmänt

Tjaba tjena hallå alla sötnosar! Hur har ni det idag då? Själv har jag det fint. Just nu så tog jag en liten paus från allt städande och satte mej vid tvn. Och om en liten stund så ska jag med pappa och handla. Vi ska handla lite smått och gott tills i kväll t.ex chips och dipp , godis , mountain dew och evetuellt en kladdkaka! I varje fall efter butiken så ska jag fortsätta och städda o sen eventuellt knäppa på en film och sen säkert hjälpa mamma att fixa igång varma smörgåsar! Nam! Så min dag har bara varit chill idag. Och så har min dag gott ut på att sakna Teddie♥ tur så ser jag honom i övermorgon. taggad!

btw. om exakt 1 vecka så sitter jag i hesa och ser på ifk-jyp match! Är taggad som faan!♥


Senare på kvällen så ska jag och mamma se på Melodifestivalen. Kommer bli chill. Men jag kommer att blogga mer senare ! Så ni ska ha det bäst tills näst! puss&kram!♥ take care ^^!♥


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: