Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

In my head!

Kategori: Allmänt

Hejsan alla söta!♥ Hur har er dag vart? ♥ Min dag har vart bra. Skola från 8.15-14.00 haft världens bästa gymppa timme!♥  aaja. Och så hade vi idag oxå enkka prov som gick fint! :D♥ hihi. Sen cykla jag hem med Bontte♥ Och vi tala o så. Sen kom jag på datan o lyssna på musik!♥ Senare ska jag va me Linnea!♥ Hihi. ^^ Föresten glad vändag på er älsklingar!♥
Men nu en dagens lista:d♥


DAGENS VILL HA: Fredag och Lördag;)♥ Och Teddie♥
DAGENS KLÄDSEL: leggings kofta toppi
DAGENS SMINK: inge
DAGENS HÄNDELSE: skolan ;D
DAGENS LÅT:finns ingen så många :P
DAGENS PLANER:va me finaste Linnea!♥
DAGENS SAKNAD: TEDDIE
DAGENS DUMMASTE: hhaha jaaa-a ;P
DAGENS SJUKA: handen o lite ryggen :P
DAGENS DROG: musa !
DAGENS KRAM: Okej nu kommer alla dom jag ha krama idag ;P , Ida♥,Linne♥,Emmig♥,Mirre♥, Petra♥,Bontte♥,Och alla flickorna i gymppa gruppen eftersom vi gjord gruppkram!♥ Osen Saaaandraa♥
DAGENS PUSS:  Ingen (;
DAGENS KÖP:  iinge (;
DAGENS GODIS: choko (;
DAGENS HUMÖR: Faktiskt brraaaaaaaaaaaaa!♥
DAGENS MENING: heeeeeeeeeeeeyyyy!♥ elr sen glad vändag ;P♥


True true!

Saant !

true dat! ^^ :;P



Men bloggar mer senare! Hejdå !♥


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: