Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

IMORGON.. är det onsdag!

Kategori: Allmänt

Heejsan alla sockersöta ! Hur har er kväll varit? Min kväll har varit att läsa på prov data och varit i duchen. Och så. Men just nu så tänkt jag berätta om min skoldag.. 8.15-14.00
Gymnastik x2, Modersmål, Lunch, BiGe, Religion och Engelska. Sen så får jag hem. Hemma gjord jag inget. Talade i telefon med människor och så. Sen så läste jag på prov och senare får jag even med pappa till apteket och butiken. Och just nu så sitter jag här o äter Nesquik choklad flingor. Namnam. Men joo. Ska så småningom fara och se på mitt program som kommer om 10 min. Men för det åtminstone en bild.


Nåja men nu ska jag dra! Vi syns imornn!♥ pusspuss1♥


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: