Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

I'm here again.;D

Kategori: Allmänt

Tjjoohoo :D♥  Hur har ni det på kvällen dÅ? Jag har det helt bra. Men idag har skolan helt varit chill kan ju berätta !
8.00-14.00
Engelska x2, Modersmål, Lunch, Matematik, Hissa/Modda och gymppa. På enkkan va det chill , Moddan in the datasal, Lunch hade vi grönsaks bullar *DOG AV HUNGER*, Mattan, räkna typ -14+3 och -5-6 :D osv.. Hissa/Modda Fick ut hissa provet o hadd 8 var skit nöjd eftersom fick x antal gånger bättre än i förra och vissa håld föredrag, Gymppa hade massage helt chill, Sen så stod jag o linnea o tala en stund vid skolan. O sen får vi till henne. Hos henne så tala vi osv. Och jaaa. sen kom jag hem vid 4 och vi 7 får jag i duchen . Skönt o just vald jag disco kläder. Blev en rosa tunikka svarta legging och en svart kofta. Ni får imorgon outfitten till disco eftersom då får ni me se hurdan make up jag har ; ). Men de bästa med imorgon är att jag får vara 9 timmar med ♥. Meen nu ska jag se på Finska Idol och sen duudsonit tuli taloon :D♥ Joo men en bild :D

omnom, min bakgrunds bild på telefonen!♥
Men jag ska redigera bilder. Så får ni se bilder från i dag = ) . Men ha det bäst bloggar snart igen ♥


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: