Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

If you go, i go with you. If you die, i die with you♥

Kategori: Allmänt

Hejsan mina sötaste sötnosar! Hur har er kväll varit? Själv har min kväll inte vart den bästa! Varit trött och nere. Har vart nere pga av en sak jag inte berättar här. Eller jaa. Dom flesta vet pga vem. Nåja orka nu tjata massa dåliga saker. I varjefall flyttade inte rum idag, meen vi håller på imorgon så ska vi typ tömma hyllorna i mammas och pappas rum och så. O sen typ till veckoslute så ska jag sova där. Nåja. Men skolan va bra idag .  Fast den var lång. Nåja. Sen så städdade jag, men mitt rum e lika upp&ner som det va före jag börja är någ säkert pga att jag måst tömma en vit hylla som ska till min syster. Nåja! Men nu ska jag inte tjata om städning utan jag ska visa er en låt !

mm ...
Men i varjefall klockan är lite över 10 och är väldigt trött o vi börjar 8 imorgon. Så tror jag måste nu gå. Vi syns&hörs lite mer imorgon! tyvär så hänger ögonen på halv 5. Men puss mina söta! For lov o blogga mer imorgon! Puss&kram sov gott hanin!♥ loveu. kom ihåg att trycka på f5 om ni inte ser min nya design, men nu seriööst puss&kram hanin , love u! sov gott!(;♥

/emppu

Kommentarer

  • linne säger:

    N-O-G ! LÄR DEJ SKRIVA STÖRDIS <3 :D

    puss

    2012-03-01 | 14:19:39

Kommentera inlägget här: