Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

If i catch you!♥

Kategori: Allmänt

Hejsan alla fina! Hur har ni det? Jag har det bra. Ska börja med att be om ursäkt att jag inte blogga igår. Men hade ingen blogg lust eller ork. Och dessutom så vid 9 så får jag och se på dendä båten som hadd falit utanför Italien. Hihi. Sen så får jag nästan o sova. I skolan vade int nå märkvärdligare igår än att vi hadd finskaprov som gick helt fine. Joo min dag idag har vart bra . SKu till 8-14.00 idag. HAHA dog lite till pojkarna som måsta vara till halv 3. HAHA:P. Men vetni pojkarna e ju så lata. ;D Nåja efterskolan så kom jag hem o åt mat osv. O sen senare får jag med pappa till butiken. O sen när jag kom hem så hoppa jag i duchen. Och efter det har jag int gjort nå  annat än ba sitt på tv osv! :D♥

(c) en söööt Ida!♥


kolla gärna in Ida's blogg - http://www.nattstad.se/iidajosefina (;♥
En otrolig tjej som bloggar bra. Tkr ni alla ska ta o kolla hennes blogg! ;D♥

Men kommer ennu ett inlägg där jag berättar om mina 5-6 bästa kompisar jag mest umgås med ;D♥ det kommer 2-3 pojkar ;P♥ Men jo bloggar snart ;)♥


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: