Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

I will always love you

Kategori: Allmänt

Heej alla sötnosar! Hur är det med er idag då? Med mej är det fint. Min dag har varit bra. Varit i skolan träffa många underbara,.♥ Osv. blivit mycke snack om allting osv. Men efter skolan får jag hem och sen så märkt jag att min syrra va hos oss. Gissa hu glad jag blev eftersom jag int sett henne på länge. Jaa så sen så åt jag mat. O sen hoppa jag på cykeln o stack till Linnea♥.. Hos linnea så tala vi osv. O sen får jag vi halv 6. O sen nä jag kom hem så hemma så får jag me pappa ti butiken osv. O sen så öva jag på enkka prov.. Och efter det så ha jag ba chilla osv..  Men joo . Hur har er dag vart då? Jepp men ska börja me att säga Grattis åt mirre som ha fyllt 13 iidag! Grattis! ♥

Pojkar som bara älskar spel och sin x-box 360 är inget att ha..:(♥

Nåja men kommer ennu laga ett inlägg! Så kolla efter det ;)♥


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: