Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

I LOVE YOU! ♥

Kategori: Allmänt

Heejsaan alla!♥ Hur har ni deeet?? ♥ Jaaag är faaaan överlycklig här! Berättar längre ner vf ;)♥ Men hur har eer dag varit? Min dag haar varit faan bäst! ♥ men idag blev ju min tandläkar tid till skite fö att min sköterska va sjuk. Så det va juu jätte bra ! :D ♥ Sen så log jag i sängen o tänkt o va på datorn. Åt helt lyx morgonmål o sen hoppa jag ppå cykeln och cykla mot skolan 10.00-13.45 först matematik- räkna papper o satt o tala med matte ;D ♥ Lunch, Modersmål fick ut grammatikprovet hadd 8, nööjd. Och sen så laga vi läsförståelse sen var det 1 h och 20 min dansuppvisningar, fffint som faan. Satt breve Teddie♥ Och Linne♥ Sen får vi tbx till skolan o sen genast hem. Hemma gjorrd jag inge fixa mig klar till disco. Sen sååå halv 5. Trampa jag io väg till disco. Sen vänta jag där utanför på Bontte och Fello. O sen får vi in ditt o laga i ordning. Jag stog i cafe. O jaa nu vill jag att klockan sku spolas bakåt till mellan kvart o ch tjugo över 8. För då dansa jag med ♥ alltså Teddie♥ Det bästa som finns.♥ Han dofta ju ennu till så gott.!♥ ohh♥. Längtar tillbaks ba stå där o dansa till världens härligaste låt som kommer nu.♥

♥ LÅten jag int kan sluta o spamma till " :D♥ Men kommer ennu typ 1 inlägg!♥


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: