Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

I don't want to.

Kategori: Allmänt

Godmorgon sötisar!♥ Hur har ni det? Jag har det bra, men vetni vaa??! Hinner inte blogga just nu så kommer en lista som går snabbt!


Dagens smink: inget

Dagens klädsel:farkkuleggings, toppi och en munktröja

Dagens borde:hoppa mej på cykeln o fara till skolan

Dagens planer:skolan --->

Dagens materiella vill ha: förra fredagen♥

Dagens fundering:  hoppas jag inte blir sjuk.

Dagens roliga:inget/ingen ennu

Dagens längtan: onsdan, 18.2

Dagens superlängtan: onsdan , 18.2

Dagens låt: bed of roses ofc ♥

Dagens händelser: att jag vakna :D


Jepjep. Men nu ska jag gå, ha en skön dag. Bloggar mer efter klockan 2. Cya senare. Puss,kram&heej!♥


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: