Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

I can be your hero, babe!♥

Kategori: Allmänt

Hejsan alla! Sorry att jag inte bloggade tidigare. Men hadde ingen blogg ork eller lust. Men nu så bloggar jag äntligen. Hur har ni det babes? Jag har det ju helt sådär ! Väntar till fredagen 9 timmar med den man älskar ! Wuppiduu! ;D♥ Men nu kommer det min dag 09.00-14.45
Finska, Musik, Lunch, Modersmål, Bildkonst, Handarbete x2. Faaan asså det var ju min tur dag idag. Och gissa vad ! Jaaaa jag hade tur. Faan jag älskar HAN!♥ Vi tala osv.. O det va typ det jag önskade att skulle hända ! :D Men jo sen kom jag hem va på datorn åt. Osv. Vi sju får jag i duchen o tur att jag får för att jag hade så kallt. HIHI! :D ♥ Sen eter det måst jag diska o sen har jag int gjort nå. Sitt på salkkarit osv. Men nu kommer min låt jag spammar på! ♥♥


+ idag i skolan satt jag o dog lite ft. ♥ HAh :P
Men jo bloggar int mer idag ! Sov gott ! Puspus!♥ kraam! ♥ Love you all! :D♥

//emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: