Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Hoho vilken dag!!

Kategori: Allmänt

Hej sötisar! Hur har ni det idag då? Jag har det helt bra förutom att jag har huvudvärk. Jag vet ju inte rikit var jag ska börja i dethä hela. För att min dag har varit chockad! Kan ju börja idag så började vi 9.00-14.45 Dagen i skolan var som en stor chock.. dom 2 sista timmarna gick ju int alls nå bra eftersom hade sån jävla huvuvärk.. Nåja. Sen när jag kom hem så måsta jag ta en tablett o så får jag o vila o sen när jag hadd vila så åt jag mat. Sen va jag på datorn o sen får jag med pappa till butiken. Sen ha jag ba vart på datorn. Men nu ska jag berätta varför det va en chock.. Det va så vi hadd Modersmål och så sku Teddie sätt upp någo lappar på en vägg, sen så stog han på en stol. Och sen mittiallt hör alla ba när stolen rasar han stiger upp o e helt röd o ha har stora ögon och han får ingen luft.. O sen efter det fick vi veta att stolens ryggstöd hadd kom i hans mage.. : ( Stackarn..♥ Nåja ivarjefall ska vi vara glada över att det inte häd någo.♥

Sant.
Men bloggar mer imorgon! :D♥ Ni ska sova gott så ses vi mer imorgon pusspuss♥


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: