Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

God morgon finaste!

Kategori: Allmänt

God morgon alla fina! Hur har ni det? Själv har jag det fantastisk! Vaknade dock halv 8. Steg upp kollade facebook fixade mig o sen bestämmde jag mej att blogga ! Ursäkta att jag inte bloggade igår men orkade inte. Men i varjefall när jag igår duchade mitt hår sista gången så måsta jag ducha i iskallt vatten fast jag hade varmt på! Så jag frös som fan när jag kom upp från duchen ! Nåja sen kollade jag på tv och lyssnade på musik. Somnade snabbt för att jag var såå trött. Nåja men nu ska jag inte babbla något mer utan ska först bjuda på en bild av mig själv som jag tog nylligen via thelolcam o så nu tillika säger jag oxå hejdå. Har en lång dag så bloggar mer efter skolan! (;;♥ Puss puss älskar er allesammans !



//emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: