Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

frågor!

Kategori: Allmänt

FINNS DET NÅGOT SOM DIN BÄSTA VÄN/VÄNNER INTE VET OM DIG?
HUR SKA BÖCKERNA VARA ENLIGT DIG?
OM DU SKULLE GE UT EN EGEN TIDNING, VAD SKULLE DU SKRIVA OM FÖR ÄMNE I DEN?
VILKEN FÄRG TYCKER DU PASSAR BÄST TILL DINA NAGLAR?
VAD ÄR DIN STÖRSTA ÖNSKAN/DRÖM?
VAD TYCKER DU ÄR ETT VARDAGS MODE?
VAD SKULLE DU HA PÅ DIG PÅ VECKOSLUTET OM DU SKA UT OCH SHOPPA MED DINA VÄNNER?
VAD TYCKER DU ÄR EN FIN NÄRBILD NÄR MAN FOTAR?
VAD ÄR DET BÄSTA MED ATT HA EN BLOGG?

1.hahhaa aa finns faktiskt en del saker jag inte berätta vidare till dem! :)
2.Spännande roliga osv men gillar mest spännande böcker ;D
3.Pinsamma saker, musik , mode osv..
4.oj, mest ljusa någ , eller det varierar jU! :D
5. Jaaa att jag skulle få han!♥
6.oj, leggings osv, :D
7.enkla leggings kofta osv. och uggs! väldigt bekvamma att gå i!
8.aa fan vetju int :P
9.Att du får skriva i den osv. Älskar verkligen bloggning! :D så jaa

1.EN SAK DU ÄLSKAR MED SOMMAREN?
2.EN FAVORIT SAK FRÅN SMINKHYLLAN?
3.EN SAK/PERSON DU TYCKER OM SOM DU OXÅ SAKNAR?
4.NÅGOT SOM GÖR DEJ LEDSEN?
5.NÅGOT DU GILLADE FÖR 1 ÅR SEDAN?
6. EN ROLIG SAK?
7.VAD ÄR DET BÄSTA MED DIN KLASS?
8.NÅGONTING SOM ÄR KONSTIGT?
9.NÅGOT SOM HAR FÖRÄNDRAT DITT LIV?
10.EN PLATS DU ÄLSKAR?
11.ETT STÄLLE DU VILL FARA/VARA PÅ JUST NU?
12.NÅGOT DU GILLAR ATT GÖRA?
13.NÅGONTING DU INTE FÅR GÖRA?
14.DIN DRÖMFRAMTID?
15.DET DU HATAR MED DIG SJÄLV?


1.A-l-l-t-♥
2.Mina parfymer och mascaran ;D
3.stavas t-e-d-d-i-e-♥
4.oj, beror lite på ibland gulliga saker o ibland hemska osv. men asså ja.
5.Justin kanske? :)
6. det finns mycke roliga saker! :D♥
7.att vi alla e så bäst ;D Nej men alltså vi har bra samarbete o dom flesta kommer bra överens med alla elr jag kommer åtminstone bra överens med alla! :D♥
8.hah vet ei! :D♥
9.förra veckans fredag.♥ och att jag typ blivit modigare ♥
10. hos mina kusiner! .D
11.hos min kusi,ner ! :D
12. umgås med mina kompisar ! :D
13.hahha , vet inte :D
14.jaaa-a resa till thailand osv ;D
15.att jag e fett!



/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: