Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Frågor och svar del 1

Kategori: Allmänt

KÄRLEK
- Är du singel nu?Jo
- Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Långa helst ju
- Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu?aa, nae , elr kanske (;
- Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? kanske
- Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? JO!
- Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk?Kanske
- Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det?Nae
- Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? JPOOOOOOOOOO
- Sparat något från ett gammalt förhållande?nä
- Somnat gråtande pga kärleken? joo
- Har du haft oskyddat sex?nä
- Varit på en blind date?näöö
- Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? -
- Har du någonsin varit kär? Jo, e ju som  bäst (;
- Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? -

KOMPISAR
- Har du nån bästa vän? Jaaaaaa
- Är du ofta med dina vänner? nae, tillräckligt
- Vad brukar ni hitta på? chilla osv:D
- Bästa minnet med nån vän?Fiinnss såå massor :D
- Säg namnen på några riktigt bra vänner? Linnea, Ronja och Ida ♥
- Kan du vara dig själv med dina kompisar? jopoo
- Har du hatat din bästa vän? - nej
- Litar du på din bästa vän? - jo
- Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig?jo
- Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta?Jo väll
- Vart bor din bästa vän? beror på ;O har 3 rikit bästa vänner !♥
- Snackar du och dina vänner mycket skit om andra?Lite nu odå ;D
- Har någon kompis ljugit för dig någon gång?jo.....
- Ljuger du för dina vänner ofta? neä?
- Vilken kompis var du senast med? leppä, raitis o mina kusiner ;D
- Har du många kompisar i din klass? ja.
- Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan?i min klass så e det bontte jonna isse fello o petra men på rasterna linne o ida :D♥

SISTA SOM

- Du fick en puss av?vetit
- Sov med dig i samma säng?vafan vetja, kanske typ min minsta kusin.
- Du delade ett riktigt skratt med?leppä o mina kusiner:P
- Du gick på bio med? bontte väll D:
- Du höll i handen?hhaa,minsa kusin♥
- Du gick på stan med? linne väll?
- Delade en pizza med dig? mamma:P
- Du ringde?BOntte
- Skickade ett sms till dig? bontte
- Du kramade? mamma:D
- Gjorde dig lite besviken? - min största kusin
- Gjorde dig mycket besviken? min största kusin
- Du skrev med på msn? bontte HELA TIDEN :p
- Du snackade skit om? ........... jaaa nii
- Du åkte i för bil?  vår bil, nå måst man väll skrytta en toyota ;)
- Gav dig en komplimang? Leppä tyyp ;)
- Du kollade på film med? Mina kusiner♥
- Du åt med på resturang? Linne typ
- Betalade något åt dig? Pappa
- Grät inför dig? typ min minsta kusin.

BOENDE
- Bor dina föräldrar tillsammans? joo
- Om inte vem bor du mest hos? - mamma o pappa ;D

- Egen dator? jjajaja
- Egen tv? jaja
- DVD? - typ
- Internet? ja
- I vilka färger är ditt rum?Vitt  och brunt typ
- Har du stor golvyta? ?
- Får man plats att sova fler än en i din säng?- jo
- Är köket stort?vetit passligt :P
- Ismaskin? Nä

- Micro?jo

- Glass i frysen just nu? ne,j..
- Fler än ett badrum? nöp
- Tvättstuga? ne
- Balkong? nae, veranda mera D:
DIVERSE
Favoritfärg?- pink o vit o svart
- Mobiltelefon? typ den gammlaste nokia touchen
- Senaste filmen du såg? Aivan villit
- Senaste låten du lyssnade på?Danny Saucedo- Amazing
- Vad står det i ditt 6e äldsta sms som du har kvar i inkorgen? Okeii, hoppas hon kan, men fråga om du får vara ti halv nie, pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis-!
- Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? Jag sicka ti teddie om han va me dej, så sahan nä så sen sa jag   Jo okej ,men sidu bontte sa någo sånt, men tror hon skämta ba men okeeee....! Men vem tkr du om? :P
- Hur många timmar har totalt pratas i din telefon?1 kanske
- Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? 708
- Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? 20 det komme ba upp ti 20
- Vad åt du till middag igår? det e moron ennu s å inget
- Har du duschat idag?ne men i går kväll
- Vad var det senaste du sa till din mamma? Gonatt ;D
- Vad var det senaste din mamma sa till dig?  GOnatt sov gott
- Är du en svartsjuk person? nja.
- Kommer du bra överens med din familj? - joja 
- Vad ska du äta till middag ikväll? - itvetja
- Har du några syskon? Ju :D


//emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: