Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

En vecka sen !

Kategori: Allmänt

Godmorgon babes! Hur har ni sovit inatt? Jag har sovit fint, förutom att jag drömde en dröm som jag verkligen inte vill att blir sann! För då dör jag! Men i varjefall har sommar feelis mitt i vintern och det är -20 grader här. Upps. Men jo , i varjefall ska äta osv. O sen så ska jag fara till skolan. Tror man kommer frysa ihjäl i vårt klass rum eftersom vi brukar allti ha kallt där. Men tur så sitter jag ba 45 min där o sen e det mat o då sitter man ju breve ett batteri  LITE LYX ELLER? haha jaa. Vår dag i skolan börjar med matta:P Som e helt enkelt :P. Jepjep.

michel telo♥
Men joo, nu ska jag dra. Ska så småningom till skolan! Vi får lov o höras mer efter skolan! PUSS&KRAM♥


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: