Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Duschen --->

Kategori: Allmänt

Tjoohoo! Kommer bli ett snabbt inlägg efter som jag ska hoppa i duscheen! :D ♥ Ojaa.. Kommer berätta mer om min dag efter duchen. Har oxå bestämt att efter duchen kommer jag attt välja kläder till disco! NI kommer att få bilder. Och så måst jag fixa make up'en med ! SÅ vi får höras efter duchen ! :D ♥

joop! D;♥ Meeen hejdå vi ses efter duchen !


/emppu

Kommentarer

  • Jasmin - Drömmen om att bli en designer och är Halmstads största blogg. säger:

    Hejsan sötis hur har din dag varit? :)

    Var gärna med på min tävling du hittar länken i menyn precis under presentationen! :)

    Checka även in min kategorier "jag syr" för att tycka till om det jag syr och min andra kategori "some funny shit" för ett gott skratt! :)

    2012-02-02 | 18:18:53
    Bloggadress: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: