Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Dislike.

Kategori: Allmänt

Hej alla söta. Hur har ni det idag? Jag har det sådär för det första har jag en sån jävla magvärk att det e inte klokt. Fö det andra saknar jag teddie .. ♥ .. Och min dag i skolan har gått helt bra förutom att jag ha måsta kämpa med en huvudvärk o magvärk.. I varjefall fick vi ut våra engelska prov idag. Nöjd fick 8½. Sen så har ju oxå abina vari i skolan alltså dom som blir studenter.. Så dom måla ju andra med läppstift. Så man blev ju väldigt snygg ;). Ni får bilder snart :P. Sen efter skolan kom jag hem o ba varit hemma. Sku ju oxå har vari me Sandra men har sån magvärk.. Så kan ju typ int göra nåt.. men jo.

Alla älskar webbkamerans kvalite♥

Såhä snygg blev man ju sen ;). HAhah. MEn i varjefall bloggar mer senare ;P Pusspuss till näst.♥

/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: