Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

dagens super

Kategori: Allmänt

Dagens smink: inget ee tyyypp mig bara gillar den fett mjuka stillen utan smink :)

Dagens klädsel:kofta leggings o toppi

Dagens borde: ingeet

Dagens planer: VÄNTA PÅ ETT MESSU!

Dagens materiella vill ha: hhaha uppss, gårdagen :D♥

Dagens fundering: när jag får detdä fuckings messu

Dagens roliga:Linnea ♥

Dagens längtan: till MÅNDAGEN! D:♥

Dagens superlängtan: MÅNDAGEN :D♥

Dagens låt: hej c'mon people ni både veta ;) hallå sötisar det e ju bon jovi - bed of roses DD;♥ super skön låt :D

Dagens händelser: att jag va me linne osv :D ♥

 

sant, D: Meen vi syns senare :D ♥ Pusspuss :D♥

 

/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: