Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Dag 12 – Det här saknar jag.

Kategori: Allmänt


NÄR VI VA PÅ BÅTEN 2008! MASSA MINNEN DÄRIFRÅN! ♥

Och ålandresan ! ♥

Godmorgon alla fina! Hur mår ni? Jag mår fiint !D: ♥ Jag skulle vakna klockan 7.00 sen när jag ser på klockan så ser jag att klockan visar 7.40! Ou shit blev jag. Men bra hann jag . Just nu sitter jag här och ska äta. Har gjort allt annat så har inte brottom. Och jag väntar nu till sportlovet. Fö då blir det sena kvällar med mina kusiner. Och bastu badas (ithink). Äta gott. Ifk-match. Caribia. Och mkt meer ! :D Tyvär så kommer jag int tror jag att blogga under hela sportlovet. För tar int me datorn! ♥ Nåja men nu ska jag äta så bloggar jag mer efter skolan. Första timmen e Finska. JESS! Fö då får man tala !:d♥ MEn bye cya. BLoggar efter skolan ! :D


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: