Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Born to be my babe.

Kategori: Allmänt

tjoo! Hur har ni det? Jag har det helt bra. Idag så har jag ju inte gjort nå mkt. Varit hemma o chilla. Fått vetat massor. T.ex att 18.2 då jag ska på ifk-jyp match så där som ifk spelaren sitter i byte så vi sitter där ovanför. Gissa vem som e lycklig. Gissa vem som får sitta jävlit nära Granlund (;;♥ Haha. Och sen oxxå en sorlig sak som hänt en min kompis som jag inte berättar här. Men i varjefall har just ätit bacon och ägg! Namnam!♥ Jeeppp. Hur har er dag varit då? Hih känns skönt när jag va kanske för en halv timme sen i duchen. Så man känner ju sej rikigt fresh. Åtminstone såå idag så drog jag på me en mjukstil , en mjuk munktröja, yllesockor , leggings o topp. Helt skönt men nu kommer det en bild.

kan du? Skulle vara över lycklig över det...
Nååja men kommer ennu kanske ett inlägg, isf om det int kommer så tkr jag att ni ska sova gott och drömma söta drömmar för det ska jag åtminstone.. puspus sov gott! ♥


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: