Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Born this way.

Kategori: Allmänt

Heej alla söta! Hur har ni det ikväll då? Själv har jag det bra. Har inte gjort något speciellt idag än att äti kladdkaka haft magvärk och saknat min sötis♥! Aa men i varjefall. Vart i en varm dusch och freshat upp mej. Riktit skönt, smörjat  in mej osv. Aa men i varjefall från och med imorgon kommer det vara dåliga uppdateringar eftersom jag ska ju till mina kusiner! Men jag lovar att jag tar med datorn. Måste imorgon när jag kommer hem från skolan fara med mamma till stan till ulladress. För skall köpa en sak därifrån. Aja. Sen måste jag oxå packa och typ äta något. Kommer inte ta med kameran eftersom den föll i golvet och har nån fel. Aja. Men i varjefall mobilen åker med så kommer fota massor (;. Nåja men jag ska försöka uppatera något så att ni vet att jag e i liv (;.

true♥
Nåja men nu ska jag fortsätta att se på tv. O sedan gå och sova min skönhetsömn! Så nu tycker jag att vi ska säga godnatt och att alla älsklingar ska sova gott!


/emppu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: